Anak susah sangat nak makan?

Anak tiada selera makan?

Anak makan sikit sangat?

Bantu anak senang makan. 

Seawal 15 minit

Rasa seronok sangat anak dah senang makan tanpa dipaksa. Paling best masak apa pon anak akan makan. 

Kami ada bukti anak makin senang makan. Dengarkan video ini.

ANTARA PUNCA ANAK SUSAH MAKAN

Banyak Minum Susu

Memilih Makanan

Tak Nak Makan Langsung

Ini Dia Kesan Buruk Pada Anak yang Susah Makan

Anak lebih suka makanan ringan

Tumbesaran terbantut

Tak cukup nutrisi

Antibodi tak kuat

Tak cukup berat

Makanan selalu terbuang (membazir)

Kebanyakan ibu bapa akan paksa jugak anak makan sampaikan anak stress, ibu bapa pon stress akhirnya anak makin susah nak makan​

Lihat la hari ini, anak-anak lebih sukan makan jajan berbanding makanan yg berkhasiat akhirnya tumbesaran terbantut dan lebih mudah jatuh sakit

Lepas ni dah tak payah paksa anak makan. Anak akan datang sendiri mintak makan

" INI DIA KIDDIT BANTU ANAK SELERA MAKAN SEAWAL 15 MINIT "

Apakah dia KIDDIT ni?

KIDDIT ni sebenarnya minyak wangi special dengan fungsi untuk rangsang selera makan. So, baunyaaaa memang wangi! Bukan je wangi tau, bila bau memang rasa lapar nak makan.

Macam Mana KIDDIT Bertindak?

Mommies pernah tak lalu dekat Kepci, walaupun time tu kita dah kenyang ataupun tak lapar…Tapi, bila terbau jer ayam Kepci, tetibe jer perut rasa lapar kan? Kan?
Haaa, macam tu la KIDDIT buat kat anak-anak mommies. Bau KIDDIT yang wangi dan best ni yang buat anak-anak mommies rasa nak makan.

APA BAHAN DALAM KIDDIT

Zaitun

Bergamot

Jintan Manis

CARA GUNA KIDDIT SANGAT MUDAH​

Ini dia sebab ramai ibu bapa lebih suka guna kiddit pada anak

Kesan seawal 15 minit

Tak perlu paksa makan macam vitamin

Cuma sapu macam pakai perfume

Bau special aromatherapy

Lihat video-video bawah ini 

INI DIA TESTIMONI PENGGUNA KIDDIT

Slide kanak atau kiri utk baca lebih banyak testimoni

” Tahniah sebab yakin dan percaya untuk selesaikan masalan anak yang susah makan dengan menggunakan KIDDIT. Kami berbangga dengan anda kerana menjadi ibu bapa yang sangat perihatin “

Dapatkan KIDDIT hari ni dan anda akan rasa  betapa seronoknya lihat anak dah senang makan dan makan dgn banyak

PAKEJ SINGLE

PAKEJ TWIN

Recommended

PAKEJ EXCLUSIVE

(hot selling)

Postage setiap hari bekerja Isnin-Jumaat

Soalan Lazim

Bergantung pd setiap anak, paling cepat seawal 15 minit

Sapu pd nadi pergelangan tangan kanan dan kiri, sapu nadi bawah telinga bawah dan kiri.
Sesuai untuk anak umur 6 bulan sehingga dewasa.
Bergamot, minyak zaitu, jintan manis
Iya, ada

1 botol = 15ml

Seperti bau limau

Bersihkan mulut dengan air dan minum air kosong dengan banyak
DISCLAIMER
Facebook™ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com.
The site of kiddit.my is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products.
All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owner.
 
TikTok is a Registered Trademark of tiktok.com.
The site kiddit.my is not affiliated with  tiktok.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products.
All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners

Maklumat Syarikat

Nama Company: Alfat Global Sdn Bhd | SSM reg: 1159137-D | Whatsapp: 010-259 9498 | Alamat: 19-3F, Jalan BD U13/BD, Seria 88 Business Centre, 40170 Shah Alam, Selangor